wtorek, 1 lipca 2014

inspiracje #3

Witajcie!

Kolejna część inspiracji. Obiecujemy, że w następnym poście pojawi się coś o nas + przepis na fit danie :) Trzymajcie się cieplutko i dajcie znać jak idą Wam treningi. Pamiętajcie, nie poddawajcie się!
 
FIT CIAŁO





ZDROWA ŻYWNOŚĆ








FIT RZECZY





SPORT 









Chciałam się jeszcze pochwalić, że zakupiłam buty do biegania. Ale to nie koniec! Zaczęłam biegać i więcej jeździć na rowerze! Trzymajcie kciuki. Powodzenia!

+ motywujące cytaty na koniec:

 " W życiu nie warto iść na skróty, najbardziej smakuje to co kosztuje nas najwięcej wysiłku"

"Nie zadowalaj się byciem przeciętną. Przeciętność jest tak samo blisko dna jak i szczytu."

4 komentarze:

  1. Super blog, będę tutaj wpadać po trochę motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :)
    Zapraszam do subskrybowania mojego bloga . :)
    Zapraszam
    anetkowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po obejrzeniu tych zdjęć aż zachciało mi się ćwiczyć! :D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing inspiration
    Can we follow each other on Google Friend Connect (GFC)?
    New Ripped Jeans: http://www.oasap.com/pants/41559-street-chic-cutout-jeans.html/?fuid=83245
    New Post: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń